Naše rychlá moderní společnost se vydala ultra rychlým tempem, co se týče technologií. Umělá inteligence nás doslova pohltila a my se jen horko těžko snažíme udržet krok. Někdo by mohl tvrdit, že umělá inteligence převzala řízení a vzala nám mnoho možností se na projektech samo podílet. Ale vlastně tak nějak je opak pravdou. Umělá inteligence nám dala veliký prostor, se v tomto virtuálním prostředí orientovat. A my jsme tak získali nové pozice, o kterých jsme dosud neměli ani ponětí. A i naše děti se mnohdy vzhlédli v pracovních pozicích jako jsou youtubeři anebo influenceři na Instagramu, a přitom před několika lety o tom ještě nikdo nic nevěděl. A tak se tu zde vyrojilo i mnoho nových programátorů.
A mnoho lidí přesunulo svoje reklamy na produkty právě na internet. A jak se vlastně dají tvořit webové aplikace? A co je k tomu všechno potřeba? Tak v každém případě se vždycky začíná od myšlenky, protože myšlenka tvoří činy. A pokud máme skvělou myšlenku na super projekt, to nejtěžší v těchto chvílích máte za sebou. Pokud máte myšlenku jasnou bude potřeba si ujasnit s čím přesně tedy budete vstupovat na trh. A také to, jak to s vaším budoucím projektem bude vypadat za rok, a to jako bližší vizi a potom také tu dlouhodobější. A ta se bude pohybovat zhruba v řádu třech až pěti let. A musíte mít přesně vymyšlené to, co vaše aplikace bude přinášet zákazníkům a v čem tedy bude jiná a bude předčit ostatní, které jsou na trhu. Vaše aplikace by také měla mít před spuštěním na trh co nejvíce funkcionalit.
Například získat zpětnou vazbu z trhu. A také získat první adepty na zákazníky. Vždy to budou asi vaši skalní fanoušci a sympatizanti, které jste na svojí cestě potkali. A ti vám budou také nápomocní, pokud budete chtít získat zpětnou vazbu. Ale jistě nebudou tak tvrdí a kritičtí než ti zákazníci, kteří budou vaši aplikaci využívat anebo za ni platit. A otestovat si vaše marketingové kanály. A zkuste si celou vaši aplikaci nejdřív dát na papír a pokud to reálně uvidíte, bude pro vás mnohem jednoduší vidět chyby a nedostatky. A pokud si budete jisti svoji papírovou podobou, zkuste se svojí aplikací přejít do wireframe. V době, kdy budete aplikaci připravovat si ji zde můžete libovolně měnit a upravovat. A již v tomto formátu se je můžete pokusit konzultovat se svojí cílovou skupinou. Potom následuje grafický design aplikace a na konec programování.